New York City

12 juni 2014 - Old Mystic, Connecticut, Verenigde Staten

Morgen is het zover, dan gaan wij de camper ophalen.

Wij hebben genoten van New York en ongelooflijk veel gezien en nu hebben ook ongelooflijk pijn in onze voeten en benen.

In de afgelopen 3 dagen hebben we geprobeerd alle high light's te bekijken, zoals Vrijheidsbeeld en Ellis Island, Time square en Broadway, Empire State building en Brooklin en nog veel meer. Lang leve de Hop-on / Hop-off bus, want anders waren we echt in tijdnood gekomen. Wat ons het meest verbaasd heeft is het lawaai  wat deze stad produceert; ongelooflijk. We gaan dus genieten van de rust (hopen we) in New England.

Op naar ons volgend avontuur

1. Jacqueline:
    12 juni 2014
    lieverds, geniet heel veel van de reis en maak lekker veel foto's.die zie ik graag als jullie terug zijn.het zal een hele ervaring worden met de camper maar het wordt vast heel leuk.
    dikke kus en ik volg de reis verhalen.
    jacqueline
  2. Guus en Greta:
    Hoi Carla en Cees,
    Heel leuk om jullie reiservaringen te lezen! Het klinkt allemaal heel goed! Inderdaad heerlijk om nu na een paar dagen de stadsdrukte in te ruilen voor het camper avontuur. Heel veel plezier nog en geniet er van! Groetjes Guus en Greta
  3. Ruud:
    beste luitjes,
    nu dat jullie toch in New York zijn moet je de eifeltoren bezoeken,die staat wel wat scheef maar dat komt omdat ie onder momentenzorg staat....................
    Groetjes Ruud
    Fine vakantie,groetjes Ruud
  4. Tiny en Wim:
    12 juni 2014
    Met veel belangstelling lees en vertel ik jullie verhaal. Om alles te doen wat jullie willen, mag je wel extra benen hebben. Of valt het wel mee?? zal wel nu alleen nog lekker autorijden, en genieten van de omgeving. De fotos zullen hard nodig zijn om thuis alles weer eens te beleven. Geniet van alles wat je doet, ziet, en beleeft
  5. Henk Heintz:
    14 juni 2014
    New York is mooi en New England ook. Lekker veel kreeft eten voor weinig dollarcenten.
    Veel plezier daar en liefs.

Henk Danielle en Sophietje.
  6. Rob en Marianne:
    14 juni 2014
    Hallo Carla en Cees, hopelijk hebben jullie de rust gevonden na de hectiek van New York. Geniet van al het moois en de rust en ruimte. Met Teun gaat alles goed.